söndag 9 december 2012

Skjortbad och fråga 3

Blev utgång med skjortmaffian från jobbet i fredags. Att vi är 12 män på en F-6-skola skulle jag tro är ganska så ovanligt. Det blev en kväll på Horse & Hound med lite mat, en hel del maltdryck och många avslöjanden.

Jag kunde inte låta bli att vara i vattnet på simskolan igår (det började med en långvoltande tjej). Det var sjukt kul och mina lungor klarade sig helt ok. Ska ändå inte låta det bli en vana då jag vet hur mina luftvägar är. Mindre kul var att försöka få ihop nästkommande simskoleterminer utifrån huvudkontorets tidsplan. Vem uppfann helgdagar? De är ivägen! Gör om gör rätt. Helgveckor tror jag är en bättre lösning.

Igår kväll blev en barnslig kväll. Vi kollade på gamla julkalendern och barnfilmer.

På tal om någonting helt annat så kommer här fråga 3 i den där tävlingen:

Om man ska skaffa en ny mobil... Bör man då satsa på en android-mobil, en windows-mobil eller en iphone?

Nu är det dags att hälsa lite på vinterlandet.

Tjarå!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Min kommentar är att jag inte har någon kommentar.

    SvaraRadera
  2. Androidmobil. Behöver det verkligen motiveras?

    SvaraRadera
  3. Ja Linda, det behövs (men du kan bortse från Iphone).

    SvaraRadera
  4. tycker jag att man själv bestämmer

    SvaraRadera