onsdag 3 oktober 2012

Dubbelmorbror

Bloggen har legat i lä några dagar då det blåst bebisvindar. Man vill ju gärna lämna lite lucka för föräldrarna att få berätta den underbara nyheten innan man slänger ut den på det världsvida nätet. Och föräldrarna är... Min syster Tjoffla och Kimma. Det blev en pojke, så nu är det "Dalgrens pöjkar" som är nästa stora hot mot friden i Maspelösa. Jag tyckte att Terje var mest lik sin mamma, men tycker utifrån det lilla jag sett så tycker jag nog att lillebror är mer lik sin pappa. Så jag funderar på att kalla honom Lil' Kim tills han får ett riktigt namn. Det blir passande i dubbel bemärkelse då han inte bara är mindre än Kim utan även liten i förhållande till vad Terje var när han föddes.

Jag lovar att lägga ut en bild på Lil' Kim inom kort, men nu ska jag avsluta det här inlägget med en hälsning:

Välkommen till världen och välkommen till familjen du söta lilla krabat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar