torsdag 5 augusti 2010

9 månader

Idag firar jag och Jörgen 9 månader, wohoo för oss ;) Det blir till att ta en sväng till Skänninge marknad och strosa bland allt folk och sen om vädret tillåter vidare mot nån minigolfbana i Motala eller Vadstena. Ikväll ska jag försöka lära mig att dricka rödvin oxå. Någon, jag nämner honom inte vid namn :p, tycker att jag borde göra det. Vet inte varför, det är ju inte som om det är särskilt gott :)

Vet att det kommer bli en bra dag idag =D få se ifall den har något mer i åtanke för oss. Hoppas alla andra får en lika bra dag!

/Puss

2 kommentarer:

  1. La chasse är ett bra rödvin att börja med, det ska bar luftas lite innan man dricker :) / Malin ^^

    SvaraRadera
  2. Då får vi ha det som plan b =) Vi satsar på Lambrusco som jag vet lyckats locka över rödvinshatare tidigare. Och hur troligt är det att Janna Inte gillar ett rödvin med "poppkork"? =p

    SvaraRadera