onsdag 11 augusti 2010

Host

Jag hostar och hostar. Pratade med läkaren i telefon om att det blivit mycket värre. Fick svaret "Det verkar inte vara KOL och inte Astma, så ring om det blir värre." Den taktiken ska jag börja köra med på jobbet. Om någon kommer och klagar på att det luktar illa i omklädningsrummet så ska jag säga "Det verkar inte vara hästskit och inte ammoniak, så säg till igen om lukten blir värre".

Men ikväll hostar jag glatt =) 2-0 för vinrött mot Vikingstad på Cloettavallen idag. Småtrevlig match i ösregn. Har hittat en ny mittbackskollega som det fungerar riktigt bra med också. Sweet.

Imorgon blir det till att finputsa på Jannas mattekunskaper. Hon kan mycket mer nu än senast hon skrev tentan, men med Satan som examinator så vet man ju Aldrig. Om lilla b läser det här så får hon givetvis höra av sig om hon vill ha grovputsning av sitt långskott ;) Jag hoppas fortfarande på 2-0 på fredagstentan.

Nu ska jag stoppa om lilla Stampe och spela mobilspel :p

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar