måndag 23 augusti 2010

Skolstart

Jag har fått ett fotoalbum av Janna. Finaste fotoalbumet ever =) Eller det är snarare en bok med bilder än ett album. En bilderbok helt enkelt. Sjukt fint iaf. Den ska jag titta i varje gång jag vill bli glad. Ni får be att få titta i den om ni har vägarna förbi någon gång.

I helgen var det lite jobb, lite The Ark, lite sol, lite grillat och säkert någonting mer som jag redan har glömt bort.

Idag börjar skolan. Det är slut på mitt typ 17:e sommarlov. Sista gången som vi kommer tillbaka till skolan efter ett sommarlov. Eller nej förresten... Vi ska ju bli lärare och komma tillbaka från sommarlov typ 40 år till. :) Man kan ju dock aldrig låta bli att känna sig som ett litet skolbarn när man kommer tillbaka till skolan, vilket jag tänkte illustrera med en bild:


Nu måste vi fara.

Adjöken adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar