lördag 7 augusti 2010

Vinröd lördag

Trots avsaknaden av rödvin så blev det ändå en bra vinröd lördag. Efter att ha jobbat morgon med Frida (vi hittade någonting outtalbart äckligt i ett lakan) så var det dags för seriepremiär med BK Ljungsbro (vi spelar fotboll och vi är vinröda..). Det blev en stabil seger med 1-0 hemma på Cloettavallen och jag känner mig nöjd med såväl lagets som min egen insats. Nummer 3 (jag) fick dessutom bära C:t på armen. Gjorde det med samma stolthet som jag alltid bär den vinröda tröjan. Jag lovar. Tyvärr hade vi en väldigt dålig höst och ligger inte så bra till i serien som vi hade tänkt. Men det kan nog bli en rolig höst ändå. =)

Det stämmer ju att Bolt förlorade igår som "Mamman" påpekade ("Mamman" är för övrigt inte min "Mamman" utan Stampe-mamman). Jag tror att Bolt blev förvånad när han såg att han inte ledde överlägset och glömde bort vad han skulle göra. Kantarellkungen kom inte ens till start. För övrigt så ska Christian Olsson ha sig en stor kram.

Janna är nere i Tranås utan dator så nu skriver jag vad jag vill moahahahaha. Då blev det visst mest sport. Får väl se om det blir något mer inlägg innan jag åker ner till Tranås i morgon. För övrigt så ska Janna Persson ha sig en stor puss.

Glöm inte att mata sillarna.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar