måndag 9 augusti 2010

Rubriksättaren är en sommarmupp

Det regnar aldrig på mig (undantaget som bekräftar regeln är när jag rör mig med en förvånande hög hastighet). Fortfarande. Det är magiskt.

Idag har Janna blivit problemlösare. Hon tänker matte. Hon kommer på egna lösningar. Hon chansar inte på en lösning utan tänker ut vad som är logiskt. Jag är stolt och hoppas att hon får betalt för det på tentan.

Jag får betalt för att jobba. Idag var jag förtjänt av det. När det är blött ute vill folk bli blöta inne istället.

Till mamman som är min mamman och undrade om våra träd: Tack så mycket för träden :) Dom är fortfarande små men vi har stora förhoppningar om att det ska bli förändring på det nu när vi börjat dopa dom. Monsterträd ska det bli.

Här kommer två bilder också, för att levandegöra vår kväll. Galet gott!



1 kommentar:

  1. Har matat sillarna med kantareller, nu blir det monstersillar.

    SvaraRadera