onsdag 18 augusti 2010

Så är det

Janna har åkt till Vimmerby för att gratta sin minstigaste syster som ska bli myndig.
Alla småsyskon blir ju stora så småningom, även om dom alltid kommer vara små.
Grattis Emma!

Äntligen skulle vi få tid över till att få ordning på lägenheten den här veckan.
Lite synd att vi inte tänkte på att man behöver viljan också.
Ska se vad jag hinner göra åt saken innan jag åker till universitetet och jobbet.
Känns iaf bra att vi är ute i så god tid med skolan att vi kollar efter böcker i förväg.
Att sedan "vi" betyder "jag" gör ju att det känns ännu bättre.
Räkna med att vi kommer äga den här kursen.

Jag ska åka ner och hämta Janna imorgon och så ska vi förhoppningsvis på äventyr.
Antagligen blir det en sväng till trakterna kring min familjs gamla sommarstuga.
Nästan oändligt många år sedan jag var där senast.
Nu är det på tiden att visa min ängel mitt gamla älskade "andra hem".
All makt åt Tengil vore förödande för Nangilima.

!Ciao!

1 kommentar: