fredag 27 augusti 2010

Ljungsbro

Hejhopp

Skolan har börjat bra :) Kursen, pedagogiskt arbete 3, verkar inte vara allt för svårt och tråkigt så de närmaste 9 veckorna borde gå fort och sen är det examensarbete som ska skrivas! Läskigt att snart vara klar med sin utbildning och börja jobba en massa.

Idag började jag och Jörgen tidigt med att försöka städa undan lite grejer runt om i lägenheten, nu kan man komma in i köket utan problem iaf :) När jag tröttnade på att städa tog jag mig en sväng på stan, det var ett tag sen och shoppa är alltid kul! Ikväll ska jag kolla på Jörgens match mot Stjärnorp och sen gå på Ljungsbro marknad med Frida och Mli. Får se ifall jag hittar en cykel som vill bo hos oss ;)

Igår förresten så plockade vi en massa kantareller :P de ska vi äta upp alldeles själva!

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar