tisdag 24 januari 2012

Det hemliga projektet

Jag kom på att det är elekt att säga a men inte b. Därför tänkte jag nu säga b. Dock utelämnar jag c,d,e o.s.v.

Mitt nuvarande hemliga projekt består av 5 etapper. Den första etappen är nog den som tar längst tid men är förmodligen även min favoritetapp. Jag har avverkat ungefär 30% av första etappen men räknar med att det kan dröja en bra bit in på sommaren innan jag är helt färdig med den. Den andra etappen är ganska så tråkig men borde inte ta allt för lång tid. Etapp 3 är den etappen där hela grejen kan gå i stöpet då det inte är upp till mig själv längre. Om det inte kör ihop sig helt i etapp 3 kan dock etapp 4 användas för att fixa till det hela. Skulle man komma till etapp 5 så är det bara att se glad ut. Det är även under etapp 5 (om jag någonsin kommer dit) som jag skulle kunna tänka mig att avslöja här på bloggen vad det egentligen är för ett projekt.

Ni kan följa här på bloggen hur det går med det hemliga projektets etapp 1 genom att hålla utkik efter en procentsiffra långt ner i speciellt utvalda inlägg (se exempel nedan).

HP. etapp 1: 30%

Visst var det här ett givande inlägg? Nu ska jag äta mat. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet tänkte jag.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar