tisdag 10 januari 2012

Travkörningsdatum

Till alla er som skrivit in i sin kalender att jag ska köra trav måndag 23/1 så kan jag meddela att det blivit ändrade planer. Måndagstiden gick inte att få ihop med nya jobbet och jag kommer därför att köra trav lördag 21/1 istället. Det är en av dom dåliga delarna med att ha en fritidstjänst istället för en lärartjänst - det är mycket mindre flexibel arbetstid. Nu blir det iaf av, på en lördag. 21/1, 15:15-17:15. Så syster Kristin, du får inte fira din födelsedag just då.

På tal om nya jobbet så har jag ju gjort mina 2 första dagar nu. När jag kom hem från jobbet första dagen så var det första jag gjorde (med undantag för att krama Janna) att gå in på arbetsförmedlingens hemsida. Det var efter att dom (väldigt trevliga kollegorna) hade beskrivit eleverna och mina arbetsuppgifter. Jag hade då svårt att se något jobb som skulle passa mig sämre. Idag har jag fått uppleva lite mer av hur det är i praktiken och det känns klart mycket bättre nu. Fortfarande är det ju inte den typen av tjänst/arbetsuppgifter som jag vill ha, men det kan nog bli ett helt ok och givande halvår ändå. Ska passa på att samla på mig så mycket idéer som möjligt.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar