måndag 23 januari 2012

Till Linda

Med sin kommentar här på bloggen, som kommer som en överraskning för mig, försöker Linda ta heder och ära av mig. Jag svarar med att inte ta heder och ära av henne. I övrigt har jag inga kommentarer.

Nej jag skojar bara. Givetvis är det inte så vi jobbar. Här kommer svar på tal. (Stycket ovan är för övrigt ett stulet citat, som jag dock inte tänker ange källan till).

1) För det första så visar referensen du (Linda) anger endast ett antal exempel på äldre cloetta-varumärken som fortfarande är populära. Du får komma förbi och besöka Cloetta någon gång så kommer du se att dom har fler än 10 varumärken. http://www.cloetta.se/sv/Vara-varumarken/Varumarken-ny.aspx

2) För det andra så kan du på följande länk (som även går att finna på Cloetta.se) se att Guldnougat är "Cloettas näst äldsta varumärke". http://www.mediabanken.se/CloettaProdList/Default.aspx?control=showproducts&showproducts.tmid=1950

3) För det tredje så har jag pluggat färdigt på universitetet och jag är lärare. Jag behöver alltså inte lämna referenser längre och det jag säger är sanningen. Japp, det är en av fördelarna med att vara lärare.

Och med det så vill vi på sillydeep-redaktionen (eller jag iaf) tacka Linda för visat intresse. Som tack för att du verkligen engagerar dig så ska du få en Tarragona. Om du dessutom tar reda på vilket som verkligen är Cloettas äldsta varumärke (förmodligen är det så att det är någonting som inte längre säljs (?)) så ska du få två.

Tack och godnatt!

2 kommentarer:

  1. Citerar du Anna Wahlgren? Inte helt korrekt återgivet citat, men låt gå för den här gången. Du är trots allt lärare och vet nog bättre innerst inne.

    Jag återkommer om det här med Cloettas varumärken. Jag tror jag är något på spåret.

    SvaraRadera
  2. Nejnej jag citerar inte Anna Wahlgren.

    SvaraRadera