söndag 22 januari 2012

Söndagskväll

Då alla sportsändningar på tv var slut så streamade jag lite fotboll istället. Det verkar dock inte vara någon sport som går som jag vill för tillfället.

Nu ska vi se på "Så ska det låta" (som på något märkligt sätt hamnat på söndagskvällar) och sen kanske spela lite kort. Det gör man inte varje dag.

Nu när jag varit hemma och inte kunnat göra så mycket så har jag kommit igång lite rejälare med mitt senaste projekt. Det är ett hemligt projekt, men jag tänkte att det alltid är lite kul att säga a men inte b.

När man vaknar på morgonen så har man på typ 8 timmar inte ätit, inte druckit, inte ätit någon halstablett, inte tagit någon nässpray o.s.v. Det är inte så lustigt att man mår som man gör då. Janna föreslog att jag skulle ställa en klocka. Typ en mat- och medicinklocka som väcker mig några gånger på natten. Hur som helst tänkte jag må bättre imorgon när jag vaknar. Det är ju en ny fräsch vecka. Då kör vi.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar