torsdag 19 januari 2012

Seeeg

Natten mot idag drömde jag att jag kände mig sjuk med ont i halsen. Såg mig (i drömmen) i spegeln och tyckte att jag faktiskt såg lite sjuk ut (skinnet i ansiktet höll på att falla av och ögonen satt typ ihop). Dessutom var jag naken. Sånt är så jobbigt när det händer. Vaknade sedan vid typ 4 av att jag var förbannad på att jag hade ont i halsen. Och ont i halsen hade jag även när jag vaknat så jag fortsatte att vara arg. Idag har varit en sjukt seg dag. Konfliktsökande småmänniskor och småblodiga olyckor har ju inte gjort det hela bättre. Därför gnäller jag här och nu.

Sinova forte, antioxidanter, HET gulaschsoppa, vitlöksbröd, halstabletter, nässpray, mörk choklad samt multi & cola har kallats in för ett massivt blixtangrepp mot alla dåliga saker i kroppen. Har samtidigt försökt lura angriparna att jag bara latar mig genom att ta en kväll i soffan framför handboll. Tyskarna vann tyvärr, men jag tänkte också vinna.

Janna är ostressad men orolig inför tentan. Jobbig kombo, men jag tror på det bästa och håller alla tummar. Janna går och lägger sig nu då hon måste upp ruskigt tidigt imorgon.

Krya på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar