söndag 22 januari 2012

Handbollsras

Det är inte alltid lika behagligt att se på handboll som det var en bit ner i det här inlägget: http://sillydeep.blogspot.com/2011/01/surprise.html. Ni som såg andra halvleken av Sverige-Polen igår vet vad jag pratar om. Ni som inte såg det ska inte behöva utstå det och kan hoppa över resten av det här stycket. Pinsamt, jättekorkat och overkligt var det. Coach Ola Lindgren och Staffan Olsson sa typ att inga taktiska genidrag kan vinna matcher om spelarna ändå passar/ger bollen till motståndarna typ varje gång man har anfall (16 gånger i andra halvlek). Men om en taktiskt förändring från polackerna kunde få svenskarna att börja spela som ett uselt P10-lag så kanske någon taktisk förändring kan få dem att förstå vilka dom ska passa till igen? Det är ert jobb att se till att dom kommer ur svackor. Gör Någonting. Vi tappade 11 måls ledning. Idoiter.

Jag var bara tvungen att skriva av mig den frustrationen. Så, nu har det släppt. Hur skriver man av sig en sjukdom? Skulle vilja göra det nu. Om inte annat så att jag kan skriva lite mer uppiggande blogginlägg igen. Eller är det kanske det jag ska skriva för att bli frisk?

Janna är inte heller så kry idag. Vem uppfann sjukdomar egentligen? Väldigt onödigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar