lördag 28 januari 2012

Kändisspaning

Efter dagens simskoleavslutning (vi fick choklad!) så åkte vi till Tornby för att spana efter kändisar. Eller kläder till Janna letade vi egentligen efter, men vi hittade kändisar. Här är resultatet:

Kläder till Janna:
Coola strumbyxor - 2 poäng
Smarta strumpbyxor - 1 poäng
Örhängen - 2 poäng
Väska - 5 poäng

Kändisar:
Blomman (från LIBK dam) - 0,2 poäng
Thomas Johansson (LHC) - 4 poäng
Andreas Jämtin (LHC) - 3 poäng
Linda Bengtzing (på Burger King) - 11 poäng

Slutresultat: Kläder 10 - Kändisar 18,2



Och så tänkte jag svara på alla era frågor innan ni ställer dom.
*Nej, jag flög inte när jag fotade LHC-pojkarna. Jag är så lång att jag ser världen ur den där vinkeln.
*Nej, Bengtzing var inte blyg. Det kändes dock pinsamt att fota (även om det var med mobilen) när hon stod närmare och vänd mot oss.
*Jag vet inte vad Bengtzing åt. Däremot kan jag meddela att hon ansvarade för sugrör.
*Man behöver inte ha bildbevis för personer som är värda mindre än 1 poäng.
*Ja, LHC-spelare går alltid klädda i sina matchtröjor. Det var alltså inte fråga om något jippo.

Nu ska vi snart fira Malin V.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar