torsdag 14 februari 2013

Hjärtat

Alla hjärtans dag. Alla. Precis varenda ett. Jag hinner tyvärr inte gå igenom alla hjärtan här och nu utan jag riktar lite hjärtlig värme till familj, vänner, kollegor, alla goa barn, Fredrik Lindström (skidskytten) och de som behöver det som mest. Jag hoppas att lite av det når fram.

Torsdag. Tors. Precis just Tor. Jag känner tyvärr ingen Tor.

Jag har tränat mitt hjärta lite idag. Åkte skridskor ett par timmar. Skridskoambulansen blev jag kallad, men det blev inga alvarliga skador som tur var. Tillbaka på skolan blev det en timme "Tysken" (en rolig bollek)tillsammans med fritidsbarnen.

Mitt hjärta tillhör ju lilla Stampe (jag hoppas att hon blev glad att jag tränade det åt henne), så givetvis ska hon få lite plats i ett inlägg som heter Hjärtat. Istället för att skriva något fint så kör jag en favorit i repris. Jag älskar dig nämligen precis lika mycket nu som jag gjorde då, när vi förlovade oss. Du vet att det är för evigt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar