lördag 16 februari 2013

Master of Teknik & Vetenskap

ÄNTLIGEN! ÄNTLIGEN! ÄNTLIGEN!

Jag lyckades ju  bra i Walterssons League, men i Walterssons Cup har jag aldrig lyckats vinna. Har insett att det kanske är så att jag kan en del om mycket men inte jättemycket om något enskilt ämne. Då hände det - jag vann!

Teknik & Vetenskap kändes ju som ett av de ämnen jag borde ha mina bättre chanser i, men efter motgångar i ämnen som Diverse och Sport hade jag inga höga förhoppningar. Efter ett lyckat gruppspel får man ju dock alltid tillbaka förhoppningarna, blåögd som man är. Den här gången var det för första gången befogat. Efter slutspelssegrar mot stornamn och förebilder som Mamman, Kallle och Pappan är jag sjukt stolt över titeln.

http://www.vetgirig.nu/qleague.php?div=0&lid=10405
Nu är jag ifatt Stampe i antal Cup-segrar.
Äntligen vann jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar