tisdag 5 februari 2013

Skånemat

Vill bara börja med att säga: Glidardag my a**! När små (eller stora) människor tror att de som ljuger, fuskar och förstör ska få det bäst, då glider inte jag. När min kära sambo har en arbetsplats med 54,7% sjukfrånvaro bland personalen, då glider inte hon. Däremot är det mycket is överallt, så kanske lite ändå.

Nu till det jag egentligen ville skriva: Det kanske bara är jag... men när jag hör någon prata skånska såhär på kvällen så blir jag sugen på en nattamacka. LCHF lär ju inte slå stort i Skåne.

Stampe ställer så fina frågor ibland. Jag älskar henne. Det visste ni kanske redan, men jag är inte riktigt som någon lirare i någon serie på tv som besvarade frågan "Varför säger du aldrig att du älskar mig?" med "Jag sa ju det när vi gifte oss... Jag lovar att säga till om det ändrar sig.".

Nu ska jag äta upp min macka och titta lite mer på en hiss.

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar