onsdag 20 februari 2013

Musikquiz

Stampe och jag debuterade på musikfrågesporten på Harrys idag. Inte själva alltså utan tillsammans med systrarna T, Pasi och MJ. Det blev inget succé. Det var kul och så alltså, men vi kunde inte svara rätt på så många frågor. Gick lite bättre när det blev fotbollslåtsfrågor, men totalt sett var vi mycket mer glada än duktiga. Det var svåra låtar och det var tur det kände jag. Jag hade nämligen tappat kontakten med minnesdelen av min hjärna. Så hade det varit låtar som jag egentligen kunde så hade jag blivit sjukt frustrerad.

Dagens tips:
Dra inte så hårt du kan i ett band, som sitter fast, om det är en rejäl metallgrej i andra änden av bandet. När det lossnar kan man lätt få en stor bula på smalbenet.

Barnen påstod att jag svor, men jag är ganska säker på att jag bara sa "Aaaaj!"

Om någon vet var mina träningsbyxor har tagit vägen så får ni gärna höra av er. Är tveksam till skridskoåkning i shorts.

God afton!

2 kommentarer: