måndag 11 februari 2013

Påvetips

Påven hoppar av. Han orkade inte med längre. Förstår att det måste vara jobbigt att liksom vara länken mellan gud och människorna. Undrar om det var guds eller människornas tjat han inte orkade med. Jag antar att man kan gissa att de typ 260 påvar som avslutat sin tjänst då de dött tröttnade på människors tjat och att de 3(?) som avgått medan de varit i livet tröttnat på gud på ett eller annat vis. Det påven som sålde sitt påveämbete för 650kg guld var nog bara allmänt uttråkad. Nu undrar ju alla givetvis vem som ska bli vår näste påve. Vill ni fegspela kan ni sätta en slant på Peter Turkson (3.50 gånger pengarna hos Betsafe). Själv tror jag hårt på Oscar Rodríguez Maradiaga (10.00 hos Unibet). Ibland måste man gå på känsla.

Janna har gjort slut med Danny (Saucedo). Eller om det var Danny som gjorde slut. Nu är han ihop Molly istället. Saades ex-flickvän.

Stampe var inte frisk som hon trodde. Var en miss av henne att åka till jobbet idag. Hon behöver få sin kraft tillbaka. Nu vill hon ta över den här datorns plats, så jag får nog vänta med att skriva allt annat som jag tänkt på.

Jag återkommer.

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar