måndag 25 februari 2013

Kortis

Jag inleder det här inlägget med en fråga och avslutar sedan inlägget med svaret på frågan:
Vilken sångares musikvideo fick några killar på fritids att utropa "Han ser ju ut precis som du Jörgen!"?
Tänk till noga innan du skrollar ner och skriv gärna i kommentarsfältet vem du gissade på (den som påstår att den gissade rätt tror jag inte på).

Bra beslut att gå till jobbet idag. Inte för att det hände något särskilt kul just idag, men det verkar som om det bara är en kortsjuka jag hade. Känns som om den övergår mer i en förkylning nu. En ensam karenssjukdag är ju larvigt.

Att undervisa sina barn i hyss/practical jokes och sedan skicka iväg dem till fritids är inte snällt. Som tur var är barnen så glappa i munnen att de avslöjade sig själva med nästan allting, men jag ska ändå hämnas...

Nya säsongen av Amazing race är riktigt bra. Spännande resmål, kul uppdrag och en hel del profiler. Måste ses.

Nu kommer här svaret på frågan, så jag hoppas att ni har tänkt ut ett svar:

.
.
.

Lika som bär...
God afton!

2 kommentarer:

  1. Tja!
    Jag gissade på Lasse Berghagen men det var ju fel.
    Men likheten med killen på bilden finns.
    Vem är han?

    /Pappan

    SvaraRadera
  2. Det är ju du som är lik Lasse. Killen på bilden är Enrique Iglesias.

    SvaraRadera