lördag 13 oktober 2012

Arg på bollar

Jag spelade golf med bror idag. Det var andra gången i livet jag spelade golf, men även om man tar hänsyn till det så var jag pinsamt dålig. Hade jag varit 8 år gammal och spelat så dåligt så hade jag ändå varit missnöjd. Nu blev jag förbannad. Jag tror ändå att jag var hyfsat bra på att inte låta ilskan gå ut över någonting annat än mitt eget spel. Det är ju alltid något att vara nöjd över.

Innan dess hade jag och Janna haft simskolor och då blev jag förbannad på en förälder. I övrigt gick iaf simskolorna precis lika bra som vanligt. Underbara barn.

Vi hade 5 rätt på V75 den här veckan också. Det var ingen utdelning på det, men jag blev inte förbannad. Jag tänkte nämligen inte bli mer förbannad idag. Jag återkommer med hur det går med det.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar