torsdag 18 oktober 2012

GAleN

Idag gjorde jag ett experiment i skolan. Körde typ good teacher - bad teacher, men jag var bägge. Lite Dr. Jekyl & Mr. Hyde. Syftet var att få eleverna att förstå hur de kan få lärarna att vara sådana lärare som de vill ha. Jobbar in en "win - win"-tanke. Känns som om jag nådde fram rätt så bra.

Det studsar ett naket barn i fönstret på andra sidan cykelvägen. Eller inte i fönstret utan i rummet som har en skrikblå bakgrund. Mycket märkligt. Janna tror att det är ett nattdagis. Jag trodde vanlig hyreslägenhet tidigare, men överväger nu barnpsykiatriavdelning.

Det som tar längst tid på vägarbeten i Lkpg är att ta bort konerna efter sig så att vägen/filen går att använda igen.

Några år2-tjejer förhörde mig om mitt liv idag. När jag visade en bild på Janna så var det en tjej som frågade om hon fick följa med mig hem, för att hon tyckte att Janna var så snygg.

Tjarå!

1 kommentar:

  1. Har sillarna fått ett mindre akvarium?
    Vi saknar fotot på er.

    SvaraRadera