söndag 21 oktober 2012

Avslut och ny design

Vi har ny design på bloggen! Så jag vill börja med att skicka beröm och ett stort tack till bloggens designansvarige. Jag är ganska så säker på att hon gärna vill ha feedback på vad ni tycker om den nya looken.

Igår var det stor avslutningsfest för seriesegrande BK Ljungsbro. Det var finklätt, god mat, fifa-turnering, tipspromenad och musikquiz i klubbis. Givetvis en väldig massa snack, sång och skrålande också. Galen stämning var det. Sedan drog de flesta av oss vidare in till Lkpg. Taxin jag åkte i var otäckt nära att krocka, men vi kom fram helskinnade till slut. Sedan hade vi bord med tillhörande dryck bokat på Platå. Galen stämning var det. Jag tror att Platå har baksmälla idag.

Idag har jag och Janna letat efter jacka till mig. Vi hittade ett par vantar. Det är ju värmande det också...

Ciao!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att designen är jätte fin!

    SvaraRadera