måndag 29 oktober 2012

Första, And... Såld!

[Potentiell köpare]-Är bilen skattat och besiktigad?
[Jag] -Ja och Ja.
[Potentiell köpare] *hör aldrig av sig igen*

[Potentiell köpare] -25 000 så kommer jag och hämtar bilen nu med en gång

[Jag] -27? Så kan du få titta på den först...
[Potentiell köpare] *hör aldrig av sig igen*

[Potentiell köpare] -Kan jag få se bilen på söndag?

[Jag] -Absolut.
[Potentiell köpare] *dyker inte upp och hör aldrig av sig igen*

Efter att varit med om 20-30 vändor liknande de ovan så kom det till slut en person och tittade på bilen. Då startade inte bilen, för första gången på de dryga 3 år jag ägt den. Turligt nog var det bara batteriet som laddat ur och jag fick finfin hjälp av Kalle, Pappa & Albin. TACK! Sedan sålde ju bilen sig själv. Han som skulle köpa hade ju några invändningar, men vi kom överens och nu är den såld. Sköööönt (men jag måste ändå påpeka att jag varit väldigt nöjd med S80n. En pålitlig kamrat som låter en åka som en kung.).

Imorgon går jag till skogs.

Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar