måndag 30 maj 2011

Att tala i tungor

 I dag har Jan en massa mod går före upp från källaren och med mig till sig när jag har en ännu hellre en man där grupper mig är det en sak klädsel nu får jag åka och jobba någon vecka och har jobbat och kommer nog eller strax efter gärna av om att och:-Ts där bakom den mycket modigt: e marknad utrustning

Har ni hört reklamen för pratpost? Det har jag. Efter att ha letat ett tag efter en motsvarande app till mobilen (utan att finna något bra) så gick jag in på postens nya funktion pratpost. Den röda texten här nedan är vad jag sa åt programmet att skriva och den blå texten ovan är vad programmet skrev. Underbart program. =) Håll utkik i era brevlådor efter glada sommarkort...

Hej! Idag har jag burit en massa lådor. Upp från källaren och ner till källaren. Jag har även hämtat en möbelgrupp och tvättat en soffklädsel. Nu ska jag åka och jobba. Janna har jobbat och kommer nog hem strax efter att jag har åkt. :-) Funkar pratpost bra tycker ni? :p

Ciao!

http://www.pratpost.se/ Genialiskt! =)

Glad sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar