tisdag 3 maj 2011

Erövra världen - steg 4

Idag har jag varit på simskoleansvarigträff i Finspång. Ja vi håller ju på att erövra simskolevärlden. Jag tror att jag har nämnt det i något tidigare inlägg. Vi var typ 20 simskoleansvariga från olika delar av Sverige som alla har sin syn på hur saker och ting ska vara som försökte få ihop ett gemensamt koncept. Jag fick som jag ville på nästan alla punkter. Sjukt nöjd. Det betyder ju dessutom att "Medleys simskola" kommer bli en väldigt bra simskola. =) Vecka 34 drar höstterminen igång. Alla vill vara med. Anmäl dig nu!

Jag hann med att träna fotboll på kvällen också. I snö och hagel.

Janna har lagat rabarberpaj (som jag ska äta upp när jag skrivit färdigt det här inlägget), inhandlat en fin klänning till helgens dop och haft simskolor. Ja det är simskolor nu också, men jag tycker nog att ni ska vänta till höstterminen så att ni inte kastar er in i någonting som ni ångrar. Och så måste ni ju spara ihop lite pengar först också.

Glufsglufs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar