tisdag 10 maj 2011

Jag älskar Janna

Min Janna är min Janna. Jag äääälskar henne. Trots att hon inte förstår sig på grillar och är nästan lika beroende av tv-serier som jag är av fotboll så är hon perfekt. Hon gör mig bättre. Ville bara tydliggöra det. =)

Ikväll ska vi titta på en lägenhet. Granne med folkets park kanske kan vara något? Återkommer med en rapport när vi har tittat på den.

Min fot höll inte för någon träning alls igår. Jag var alltså klok nog att låta bli. Tror det var något mer än den gamla skadan som jag slog upp. Nu är det två riktningar som jag ska komma ihåg att böja foten åt. Funderar på att göra ett eget lättviktsgips av papier mache.

Vi ska få ett nytt modem på onsdag säger bredbandsbolaget. Mycket trevliga och smidiga lirare det där.

Halvspoiler-varning! (amazing race)
Om ni tänkte se amazing race när det kommer på tv och tror er veta vilken typ av människor som jag och Janna gillar så ska ni kanske sluta läsa här. Hejdå!

Jo det var säsongsavslutning på amazing race igår. Tror det var igår. Det var då vi såg det iaf. Laget som vann var det laget som vi höll minst på av de 4 sist kvarvarande lagen. Men trots det så var det riktigt bra. Kanske den bästa säsongen någonsin? Jag tror nog det. Och när man ser hur glad någon som kommer sist i finalen kan vara så går det ju inte riktigt att bry sig om vilka som vann.Shit vilken smittsamt glad liten människa. Det är så man ska leva livet! Och det är så vi ska försöka rulla i The Amazing Östgöta Race. Dom som vann var nog för övrigt dom som kommer ha mest nytta av pengarna. Grattis!

Nu ska jag göra lite nytta och mycket lapande av sol.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar