lördag 28 maj 2011

Sportgalen

En veckas jobb i Tranås är nu avklarat, är fyra veckor kvar och sen har jag sommarlov :) Fast det är väl inte om detta som ni vill läsa utan det är nog om min löpardebut. I torsdags sprang jag, som Jörgen redan har nämnt, Blodomloppet. 5 långa kilometer! På tiden 33:33!! Det var en sjukt bra tid, inte för att den var särskilt snabb utan för att tiden bara innehåller Jörgens favoritsiffra ;) Jag kan ju inte påstå att jag hade tränat särskilt mycket inför loppet så jag måste nu erkänna att jag kan springa trots att jag inte trodde det.

Eftersom jag ingick i laget Medleys Ljungsbrobrudar så fick vi en picknickkasse som vi avnjöt efter loppet innan det var dags att gå hem för att sova inför nästkommande arbetsdag. Dock blev det ju inte mycket sömn eftersom jag lyckades med det omöjliga, få träningsvärk i nacken under natten :P Nu har jag iaf oxå fått träningsvärk på mer vettiga ställen så som benen.

I dag blir det att titta på när Ljungsbro spelar fotboll och ikväll blir det att titta på mer fotboll hemma hos FoT. Imorrn får vi se var det blir för nån kul aktivitet, hoppas på att det inte är mer sport iaf ;)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar