fredag 13 maj 2011

Klippt


Nu har jag lite mindre hår än vad jag hade innan. Inga extrema förändringar trots att jag gav frisören fria händer. Kanske redan har den optimala frisyren för mig..

Jag ska lära mig att hålla kameran på andra hållet om jag ska lägga ut en bild på bloggen.

Min korthåriga frisör gillade mig fram tills dess att Janna antydde att jag inte gillar när tjejer har kort hår. :p Då var jag som tur var nästan färdig. Och till er tjejer med kort hår: Jag har bara sagt att Janna passat bättre i de lite längre frisyrer jag sett.

Janna är kvar i frisörstolen. Såg ut att bli kort långt hår för henne. Jag tror påt.

Jag blev stoppad av polisen när jag skulle till systemet. En mysfarbror och en söt ung tjej. Inte så läskiga med andra ord. Jag fick blåsa, visa körkortet och se polisen djupt i ögonen (mysfarbrorn alltså). Sedan fick jag åka vidare och handla hur mycket sprit jag ville.

Nästa vecka ska jag jobba 3 dagar i Nykils skola (+en lektion tyska i Vikingstad), 4 dagar på badet och ha 2 dagar ledigt.

Auf wiedersehen!

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar