torsdag 19 maj 2011

Spinning

60 minuter på spinningcykel, tillsammans med en lagkamrat (ja vi hade varsin cykel alltså), medan resten av laget tränade fotboll. Det kallar jag engagemang. Vi fick iaf en hel del sol (på ena sidan) och hade ju någonting att titta på då vi satt precis utanför sidlinjen och trampade.

Vreta Kloster (eller hur dom nu stavar) får mitt lag köra över utan mig, men sen ska jag allt vara tillbaka. Hoppas hoppas hoppas iaf. Mer fysträning fram till onsdag nästa vecka då jag ska få ett positivt besked från en kiropraktor, sen siktar jag på derby nummer två (mot Stjärnorp) helgen därefter. Håll gärna en tumme.

Jag förstår inte hur jag ska skriva inlägg för att alla ska förstå dom. Lade ju ner min själ i det förra inlägget... Jag får nog inse att alla  inte förstår allting. Och man behöver absolut inte vara ledsen för det. Att tänka och förstå annorlunda är inte att tänka sämre. Allting blir strålande när du har solen i ryggen.

Tjipptjipp!

2 kommentarer:

  1. Lillasyster Emma20 maj 2011 kl. 16:04

    Jag förstår egentligen, Förlåt. Jag råkar bara tycka att Förstår inte knappen är roligast:(

    SvaraRadera