söndag 15 maj 2011

Rösta

Ajajaj vad dålig jag var på att tippa Eurovision. Tur att jag inte spelade några pengar på det utan bara tipsade här på bloggen om att Estland var ett bra spel. Jag är dock nästan helt säker på att röstresultaten för Italien och Estland blandades ihop. I samtliga länder. Något fel på elektroniken tror jag.

Ja jag vet att man kanske inte "ska" skriva en massa engagerade inlägg om Eurovision om man är kille och straight. Men lördagkväll, musik, tävling, trevligt sällskap... Jag har svårt att se hur jag skulle kunna ogilla konceptet.

Ja en till nyhet på bloggen skulle det ju vara också. Titta i högerspalten, en bit under bilden, så finns det en omröstningsruta där. Då kan vi ju ha omröstningar och få statistik och grejer. Me like. Jag kom inte på något kul dock, så jag börjar med att testa omröstningsgrejen genom att ta reda på lite om vilka som egentligen läser vår blogg. Och givetvis så är ju genusaspekten viktigast...

Alla som tycker att Janna ska lägga ut en bild på sin nya frisyr här på bloggen kan ju kryssa i  rutan "Förstår inte" under det här inlägget.

Nu måste jag fortsätta att träna min fot. Den kommer kanske bli världens bitigaste fot en dag.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar