onsdag 18 maj 2011

Förtydligande

För er (två) som inte förstod det förra inlägget så kommer här ett förtydligande:
Vi ska flytta! Imorgon susar vi ner till Stångåstaden och tecknar kontrakt. Inflyttning i början av Juli. Inflyttningsfest innan sommaren är slut. Rekrytgatan 21. Lägg det på minnet!

Nu ska vi försöka skaka av oss våran nuvarande lägenhet lite smidigt och slippa allt för mycket dubbel hyra i skarven.

Idag har jag haft tre olika arbetsplatser; Vikingstads skola (där jag upptäckte att "gammal tyska rostar aldrig". Och då menar jag Språket "tyska".), Nykils skola (där jag insåg att jag vill odla lite på vår nya uteplats) och Ljungsbrobadet (där jag misshandlade en liten röd rutschkana).

Jag litar inte riktigt på den här nya omröstningsfunktionen i högerspalten. I måndags när jag var på jobbet så stod det att 11 hade röstat. När jag kom hem så var det bara 6 som hade röstat. Hmm. Några som lämnat ogilltiga röster? En annan liten upplysning angående omröstningsgrejen: Det är Helt annonymt. Nu kanske även de killar/män som jag Vet läser den här bloggen vågar rösta?

Imorgon ska jag skriva ett inlägg om bakhåll och explosioner. Ambush and explosions. Hinterhalt und Explosionen. Det är baserat på en verklig händelse och kommer att vara mycket läsvärt.

Vi ska flytta! =) 2 kvadratmeter av lägenheten funderar vi dock på att hyra ut i andra hand. Till Jannas syster Linda. Dyrt.

Schliesslich schlafe ich.

Vi ses!

P.s.
Vi kan flyta och vi ska flytta! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar