tisdag 24 maj 2011

Imorgon eftermiddag

Nu är det imorgon eftermiddag. Puh. Den första anledningen till att jag längtade hit är avklarad och den andra anledningen till att jag längtade hit kommer om några timmar med ett tåg från Tranås. Att ta sig förbi det jobbiga och komma fram till det finaste är bra grejer.

Jag ska testa att träna fotboll ikväll också. Se om min fot håller. Har en tid hos en kiropraktor imorgon, onsdag, så det känns lika bra att testa idag. Tråkigt att gå dit imorgon och inte ha alls stora problem och sen slå upp skadan igen på träningen på torsdag.

Ni kanske har sett att den första omröstningen/undersökningen här på sidan är avslutad. 87,5% av dom som läser den sidan är kvinnor, 12,5% är flickor och 0 procent är av det manliga könet. Vi här på "redaktionen" är ju jättejämstälda med exakt 50% av varje kön, men det har alltså inte påverkat vilken typ av blogg det här har blivit. Det är en tjejblogg. Eller? Läser killar ens bloggar? Vi får göra en undersökning i frågan tycker jag. Håll koll i högerspalten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar