måndag 16 maj 2011

Säsong 23

Nästa måndag startar säsong 23 av Walterssons League. Glöm inte det! The Jorch kommer att ladda stenhårt, i Skäggetorp.

Jag sitter på dagens andra jobb och funderar på hur många av dom som är i gymmet som inser att vi har gått över till att stänga 21 istället för 22 på måndagar.

Imorgon ska jag hjälpa eleverna med att plantera och dona lite. Äntligen kommer mina gröna fingrar till nytta. Sen ska vi ha Bild också. Kanske mitt sämsta ämne i skolan. När jag var elev. Som lärare kanske det visar sig vara det som jag gör allra bäst?

Idag är en bra dag. Det borde innebära att det här blir en väldigt bra vecka.

Om någon önskar sig en guidad tur på en av BK Ljungsbros hemmamatcher så ska ni passa på imorgon. Ni behöver inte ens fylla år eller någonting. Jag ska nämligen inte spela utan titta. Utöver att jag har sett så gott som samtliga matcher på cloettavallen sedan 1983 (från läktaren eller från planen) så har jag en hel del smarriga inside storys kring årets BK Ljungsbro att bjuda på. 19:00 på Cloettavallen, imorgon tisdag. Jag tar bara kontanter.

Ladda hårt, sikta högt och lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar